Saliha_furkan Bebeğim 40 günlükken sütüm kesildi şimdi 5 ay 10 günlük etrafımdakiler sürekli emzirmeye çalış sütun gelir diyorlar acaba ne kadar doğru
Deletedmom245 Saliha_furkan bir akrabamızın olmuştu. Bebeğinin ağzında salgılanan şeyler annenin meme ucunu uyardığı için tekrar gelebiliyormuş denemekte fayda var belki olur
Mutlu_bebegimmm Saliha_furkan kuzum emzirince beyin süt yok süt üret komutu verir. Neden olmasın denemeye değer
Melovini Saliha_furkan benim doğumdan 30 gün sonra kesildi bi daha gelmedi kesildikten sonra aniden göğsüm küçüldü ve sarktı oradan anlaşıldı zaten içi boş süt fln olmadığı az çok hissediyosun ya
Esmanu10 Benim sütüm iki defa kesildi az az geliyor du 3 defa mama verdim daha sonra mamayı bırakıp inat ettim sadece emzirdim emzirme çayı ve boza içtin sütüme çok güvendim tahin pekmez yedim şuan çok iyi maşallah