glnrglcee Belli bir zamanı yok bu düzen olayının yani şu zaman olunca düzeliyor diye bir durum olmuyor. Ayrılık kaygısı, atak, diş derken zaten 12. ay kolay geçmiyor. Uyku olayına gelirsek evet 2 uyku yapması gerekiyor. Son uykuda en geç 16.30 olunca bitmeli. Açıkçası küçüklüğünden beri oturmuş bir düzeni varsa çocuğun atak diş vs bunlar fazla etkilemiyor teğet geçiyor. Ama oturmuş düzen yok ise daha kötü hale gelebiliyor. Sizin atağınız bi bitsin biraz rahatlasın bebeğiniz sabah 8 de kaldırın en geç. 3-4 saat arayla 2 uyku yaptırmaya devam edin. Buna özen göstermeye çalışın bakalım