SooMin
2021 yılında orada doğum yaptım doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneler arasındaydı ben doğum yaptığım dönemde şuanda en iyi doğum ekibi medivia da demişti oyuzden bende orayı seçmiştim ebesinden hemşiresine çok memnun kaldım hatta birde Sema isminde bir kadın doğum doktoru vardı benim doktorum gelene kadar benimle ilgilenmisti muayene etmişti ve çok tatlı biriydi Allah hepsinden razı olsun evet çok lüks değildi o dönem odaları falan ama benim için önemli olan bebeğimle ve benimle ilgileriydi