Lavinia_- Kızlar bebeğimin gözü çok kaşınıyor bu şekilde oldu sabah ta doğduğundan beri bir göz kaşıması var zaten göz doktoru bir sorun görmedi ama ben deliricem yani çok kaşınıyor ya ne olabilir
incinare Lavinia_- ilk aylar biraz hassaslar ben haftada iki sefer yastık yüzünü yikiyorumda ama terliyorlar yinede oluyo