meryembrl Ben kızım 2-3 haftalık olduktan sonra özen göstermeye başlamıştım bu duruma gündüz aydınlık, akşam olunca ise hep karanlık sessiz yerde uyutmaya. Ondan sonra sorun yaşamamıştım o konuda yani ne kadar erken o kadar iyi aslında bazı şeylere dikkat etmek. Ardından mesela 3. ayından sonrada hep uyku pencerelerine göre uyuttum ona göre uyanmasını sağladım vs. Şuan 17 aylık uyuyacağı uyanacağı saat bellidir dakika bile bellidir yani. Atak haftaları uykularını pek etkilemez akşam 9-9.30 gibi yatar sabah 8 e doğru kalkar. Düzeni baştan kurmak önemli, alıştırmak. Tavsiye ederim rahat edersiniz