cgdmm93 Merhabalar, oğlum 5,5 aylık. Artık yaptırmak istiyorum daha fazla büyümesin diye ama hiç doktor bilmiyorum konuyla ilgili. Avrupa yakasında memnun kaldığınız önerdiğiniz doktorlar var mıdır?
kubratekn cgdmm93 Barıs bagbanci 6 aylık sünnet ettirdik çok memnun kaldık tavsiye ederim çok ilgili ve çok ılımlı sünnet sonrası da watsaptan takip ediyor fotograflarla