septembbr Markadan çok model önemli, her markanın iyi ve kötü serileri var. No-frost ve nem dengesi iyi olan bir model seçmeye çalış. Kullananlar hangi modellerden memnun, hangilerinden şikayetçi ona göre araştır derim. Bu arada ben Arçelik kullanıyorum, aşşırı memnunum sebzelik kısmında mavi ışık var uzun süre dayanıyor, onun altındaki çekmecede et için baya buzlu kalıyor tam donmuyor ama buzlu şeklinde bekliyor et, tavuk bozulmasını istemediğim şeyleri hep oraya koyuyorum