melis_t DilekGunes Ben kızımı doğduğu zamandan itibaren Cimnastik ile büyüttüm başlarda kendim ilgilendim (ben spor eğitmeniyim zaten) sonrasında kulüplendirme vs derken şuan 10 yaşına girecek çok başarılı bi cimnastikçiii 🥰
DilekGunes defnevedoruk benim kızım Nisan’da 2 olacak bende cimnastik düşünmüştüm ama 3 yaş üstü alıyoruz diyorlar 🥲
Busbus03 DilekGunes jimnastik oluyor ama 42 aydan önce hareket eğitimi deniyor 42 aydan önce jimnastik olmuyormui
yavruaslanlar DilekGunes 4 yaşında jimnastikle başladı şuan 6.5 yaşında boxa gidiyor yazın da yüzmeye vericem
Gzdzeynep DilekGunes ben kızımı 3buçuk yaşında yazdırmıştım. Kendisi istemişti cimnastik. Sonra zor geldi spor bıraktı bir sene gitti sadece. Şimdi dil kursu istiyor şuan 5buçuk yaşında.