Prensin1annesi Sizinkini bilmiyorum acikcasi ama bizde e bebekten 2 hafta once aldik babay&plus wind olani bebegim cok guzel memnunuz keske daha once alsaymisim gun icinde yarim saat 40 dk falan duruyor en azindan isimi yapip yemek falan yiyebiliyorum mama sandalyesi gibi de olabiliyor o aparatida var onunde