Birkimseee kanında enfeksiyon çıktı 1 martta zimaks ve enfluvır kullandık influenza testi yapıldı ama negatif çıktı çok şükür, 5 gün antibiyotik kullandık sonra bıraktırdı doktor iyiydi oğlum da sonra 4 5 gün önce öksürük şiddetlendi bende hastalığı atıyor diye düşündüm çünkü burun tıkanıklığı öksürük var sadece doktorumuz Baktı hasta değil sadece geniz akıntısı var alerji gibi gözüküyor dedi damlayı kullanıyoruz burnunu temizletmiyor ama ben buhar veriyorum sürekli yakasına coldmix damlatıyorum 2 günde bir buharlı banyo yaptırıyorum ama önce içeriyi buhar yapıp sonra çocuğun suyunu ayarlayıp sokuyorum duşa. Bilmiyorum öksürük korkutuyor öğürmede olunca alerji değildir dedim ama bugun aklıma şey geldi dünden aonra çok arttı ve dün biz ormana yürüyüşe gitmiştik belkide polen etkiledi Bilmiyorum ek gıdaya geçtiğimiz için çorba falan içirebiliyorum bugun ilik sulu sebze çorbası içirdim bütün tuşlara basıyorum yani inşallah iyi olur