21 günlük lohusayım özellikle 2 gündür karnımda baya ağrım oluyor.doğum sancısı gibi nerdeyse.karnım belim … Özellikle emzirirken artıyor.acile gitmek zorunda kaldım.vajinal muayene yapıldı normal dedi.idrar tahlili istedi verdim.sonuçları göstermye gideceğim.doktor rahimin kendini toparlayıp eski haline dönebilmek için kasıldığını normal olduğunu söyledi ama içim rahat değil çünkü baya ağrıyor .parol alabilrsin dedi.içtim kesildi ağrım şimdilik😔 ilk doğumumda yaşamamıştım böyle bişey.varmı aranızda bu durumu yaşayan ?