Kızlar merhaba. Çocuğum 13 aylık 4 ay önce sallanmayı bıraktık kendi kendine uyumayı öğrendi emziğini veriyorum battaniyesi var onunla uyuyor. Bakıcım var ilk zamanlarda salladığını gördüm kamera var evde uyardım birkaç kez bıraktı son zamanlarda yine başladı. Yani yastıkla sallamıyor böyle ayağını kaydırarak gibi yapıp aşağı yukarı yapıyor banada oyun oynuyor diyor ama çocuk ondan sonra uyuya kalıyor. Artık bende de sallanmak istiyor çok direniyor şimdi bile kucağımda 10 saniye sarstım direk uyudu 1 saattir uyutamadım. Yedirmesi içirmesi iyi güzelde bakıyor ama bu durum beni çok rahatsız ediyor defalarca söyledim. Nasıl vazgeçirebilirim, ne yapabilirim artık sürekli sallanmak istiyor kalpte kırmak istemiyorum bu insanlar neden anlayışsız