samimedag tatlım benm de 42 günlük kizim var. Gaz atakladi yüzünden hastanelik oluyoruz resmen. Ağlamaktan morariyir çocuk. Lagman yapıyolar sonra kızıma sonra rahatliyor. Babam dün aktardan bu karışım almış. Günde 1 litre içeceksin demiş. Dün gündüz yaptım içtim. Gece boyunca kızım kendi gazını çıkardı ve ben dünden beri sürekli afedersin gaz çıkarıyorum. Normalde gaz yoktu bende hissetmiyrdum ama meğerse varmış. Nereden çıkıyor bu gazlar anlamiyorum hatta, o kdr çok varmış. İçeriğini söyleyeyim belki aynı karışımı bulursunuz ya da siz yaparsınız ( ama belli yüzdeleri olablr her ürünün o yüzden bilemiyorm) içeriği şöyle: kişniş, rezene, kimyon, anason. Hepsi de süt arttırıcı ve gaz giderici özellikte.ve hepsi tohum şeklinde.
Hazırlanışı ise şöyle. Bir litre suya bir yemek kaşığı atıp kaynatıp suzuyorsujuz. Sonra bunu gün içinde tüketiyorsujuz.
Bir de aktar bebeğimin karnına ve ayak altlarına masaj yaomak için adaçayı yağı(acı elma yağı) vermiş. Doktorunuza danışıp bunu kullanabilirsiniz