Merhabaaaa sevgili anneler , dün izlediğim bir filmi önermek istiyorum. Adı ‘ nightbitch ‘ şu an disney+ platformunda var . İçgüdüler ve bolca annelik hakkında . Tek başına çocuk büyütmekle geçen annelik depresyonunu anlatan , çoğu yerinde anneliği ne kadar da güzel tanımlamış diyebileceğim empati yaptığım bir filmdi, ben gercekten begendim ama herkese hitap etmeyecek, ozellikle erkek izleyiciye anlamsiz gelebilecek bir filmdir. ben sahsen esimle degil tek izledigim icin memnun oldum.
İzleyen varsa yorumlarınızı merak ediyorum.
İzleyecek olanlara da iyi seyirler dilerim 🎥