Bebeğim 9 ay 20 günlük . Arkadaşlar yemin olsun hicbirsey yemiyor. Baştan beri ek gıda sikintiliydi ama günlük bir kase yoğurt vs yerdi.simdi asla birşey yemiyor tükendim her öğün hazırlayıp çöpe dökmekten yoruldum. Her öğün ağlıyorum . Asla ağzını açmıyor açsa bile diliyle itiyor. Ben ne yapmalıyım , hangi bölüm hangi doktora gitmeliyim ben napicam bilmiyorum