nerdenaldinbuaklinerden beni anlatmışsınız aynı bu kadar olur 😂😂 32 yaşında anne oldum evliligimin 7. Senesinde zor bir karardı🙈 çocuklu ortamlardan nefret eder anında kaçardım, otel seçerken bile çocuksuz otelleri seçerdik ah ne gunlerrr 😍 benimde bir oğlum olduuuu o benim canımın içiii çok güzel bir duygu. Amaaaa bu çocuk bakmanın, iyi bir birey yetiştirmenin zorluğunun da göz ardı edemeyiz. Gerçekten zorlaniyorum erken yaşta, evliligimin ilk yılları yapmış olsaydım kesinlikle depresyona girerdim çünkü eski hayatımız tamamen bitiyor artık +1 olarak yolumuza devam ediyoruz ve büyük sabir ve tahammül gerektiriyor. Onunla vakit geçirmeye bayılıyorum her planım artık ona göre. Uykusuzluk ve bazen kendike vakit ayrışmamak beni uzuyor daha 10 aylık ama geçecek bu günlerde buyuyecek 😍😍