Kızlar kızım 2 yaşına girecek inşallah doğum günü yapmayı düşünüyorum nasıl bir şey yapabilirim fotoğrafınız var mı fotoğrafta önerilerinizi bekliyorum aklımda şu an hiçbir şey yok 1 yaşındayken tüm sulakeyi ı çağırmıştım çok kalabalık yapmıştım deniz kızına benzer konsept yapmıştım ama şu an sadece kızımı kutlayacağım yani arka plan süslü olsun Bir de pasta olsun yeterli kimseyi çağırmayacağım bu şekilde bir şey düşünüyorum önerilerinizi bekliyorum