ettyymom Merhaba, ben aldım. 1 aydır kullanıyoruz. Oğlum hiç biberon kullanmadı, 7 aylık. Bu bardağı rahatça kullanabildiği için mutluyum, akıtma da yapmadı. Akıtıyor yazan çok kişi var ama ben şans verdim, indirimdeyken aldım. Bizim için sorun olmadı.