Kızlar selam. Benim bebeğim 1 yaşında hem emziriyorum hem mama içiyor hem de ek gıda alıyor. Ben doğum kilolarımı veremedim. Neden bilmiyorum ama bir türlü kilo gitmiyor vücudumdan. Emzirenlere özel olan doğum kontrol hapı kullanıyorum belki de ondandır. Artık tam anlamıyla kilo vermeye başladım. Neler yapabilirim? Sizler emzirirken nasıl kilo verdiniz?