Merhaba anneler, ben gurbette değilim ama annemde uzak oturuyor kayınvalidemde uzak, ikisininde bana faydası olmuyor sadece sevmeye geliyorlar. Eşim 8-7 arası calisiyoe zaten eve gelince yemek ye ben mutfagı toplarken bebegi sev derken sonra ben uyutuyorum sonra da gün bitiyor haftasonları evde ama bi yardımı da dokunmuyor. İlk dogum yaptigim 1-2 ay evi falan düzeltirdi süpürürdü simdi artık oda yok gece zaten ben kalkiyorum emzirmek icin hani onun yapacagi biley yok diye kaldırmıyorum, sabahta sen bak ben biraz uyuyayım diyorum ama bakmiyor kendisi 11 12 ye kadar yatiyor kalkinca bebegi alip bana bi saat müsade ediyor ama saat oglen oldugu icinde dalmakta zorlaniyorum. Dün gece dw sahur hazırlamadigim icin kizdi tartıştık o senin görevin hazirkamak zorundasin diyor. Uykusuzum zaten kece kac kere kalkiyorum diyorum bebekten once oglenlere kadar uyuyordun bende sabahın köründe işe gidiyordum şimdi buda senin görevin diyor, iyi dedim bende çalışayım o zaman derdin buysa. 1-2 ay iyiydi gerçekten üzülüyordu halime yorulma falan diordu şimdi hiç öyle bi tavri yok çok değişti üzülüyorum sizin eşleriniz nasıl ben nası bi yol iZlicem bi akıl verin bana 😞