Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Benim hamileliğim sırasında birden elimde belirmişti, uzman değilim teşhis gibi olmasın ama bu bir mantar türü. Korkmayın. Toplu kullanılan alanlarda (park gibi) dokunduğunuz yerlerden bulaşabiliyor. Aile hekimine ya da doktorunuza gidin, krem veriyorlar birkaç gün içinde geçiyor.