nlhm şöyle anlatayım benim sürecim biraz sıkıntılıydı ilk bebeğim de kese etrafında kanama alanı vardı sanırım o bebeğin kalbini durdurdu 7 haftalıkken kürtaj oldum kürtajdan 1 adet sonra ilk oğluma hamile kaldım onu da 38 haftada anne karnında kaybettim kalbi durdu ölü doğum yaptım sezeryan oldum sezaryenden 6 ay sonra 2. oğluma hamile kaldım çok şükür şu an 4 yaşında oğlumdan sonra tekrardan çocuğum olsun istedim tekrardan hamile kaldım onu da 7 haftalık kaybettim bir sebeb yoktu ortada kürtaj oldum bu kürtajdan sonra 2 adet bekledim tekrardan hamile kaldım 3.oğlum oldu Şu an 3. oğlum da 9 aylık 1 haftalık