Cemsal Merhaba hanimlar yakinda ise basliycam 3 aylik kizim icin sut stogu yapmam lazim en iyi verimi stogu ,elektrikli mi ? Elle sagma mi ? Yoksa yeni populer olan sut toplayici olan mochi yada lansinoh mu yapar kullananlar yazarsa sevinirim
Deletedmom311 Cemsal mochi ,emzrirken kullanlyo ama siz çalşcam dyosunuz ve mochi yavaş elektrklye göre . Benim fikrm elektrkli olması hatta hastane tipi
Cemsal Selvaelyennn valla elektriklim var ama mochiyide bayagi oven var sut kaliteniz ona gore fikrim olsun
Defnelinam33 Selvaelyennn merhabalar bir şey sorabilir miyim acaba mochide her sağımda 30 cc kadar sütüm geliyor bu sütü 1 öğünlük olana kadar nasıl biriktirip birleştirebilirim acaba bebeğime gün içerisinde sütü içirebilmek için🙏🏻
Mom62636362 Defnelinam33 süt biriktirme kabı temin edin, ona aktarıp buzdolabına koyun. Sonraki sağımda çıkan sütü de bir başka kaba koyun onu da dolaba koyun. Sadece iki kap olsa bile yeterli. İkinci kaptaki soğuduğunda ilkine aktarırsınız ve kullanmak için yıkarsınız.. soğuk süt ile ılık sütü karıştırmazsanız daha iyi olur