Kızlar geçen hafta cuma günü adet oldum dün akşam 9.gündü bitti sandım gusül aldım ama çok az pembe leke geldi sahura kalkmadım devam eder diye ama bişey yok oruca niyet etsem olur mu bişey yemedim birde olursa tekrar gusül almam gerekmi çok az leke yesem içim rahat değil yemesem olmaz ne yapacağım