Merhaba bebeğime sütü sağıp veriyorum. Sağdığım sütü phılps aventin süt ısıtıcısı var elimde onunla ısıtma kısmında (biberon bölümü değil) ısıtıyorum on dk falan. O sütü ısıttıktan sonra ne kadar sürede tükettirmeliyim? Bir de bazen bebeğim yarısını içiyor yarısı kalıyor kalan yarısını dökmeli miyim bozulma süresi boyunca tükettirebilir miyim? Ah bu bebek mis gibi memeden emmek varken 3 ay sonra başıma bu işi açtı