aylizinannesiiii mutlaka denemeli ve okumalısınız, örgün zor olacaktır ama açıktan rahat okursunuz, sınavlara 1 ay kala hazırlanmaya başlarsınız gece bebiş uyuyunca çalışırsınız, sınavlar hafta sonu oluyor senede 4 kere sınav dönemi, genelde bir hafta sonu cumartesi pazar iki güne dersleri yayıyorlar vizeye giriyorsunuz sonra yine bir hafta sonu finaller, böylece ilk dönem bitiyor, ikinci dönemde aynı şekilde yani koca sene boyunca sadece 4 hafta sonu, oda bazen sınavları tek güne bile koyuyorlar, sınavlar da maksimum 1 saat sürüyor idare edilebilecek bir süre, yine aklınıza takılan varsa sorun yardımcı olurum bilgi sahibiyim🙏🏻