Hanımlar doğumdan beri bi teraziyi düzeltemedim ya. Normal doğum yaptım 2 buçuk ay olacak biraz sıkıntılı bi süreçten geçtim. Dikişlerim açıldı yeniden dikildi sonra yine açıldı falan. Kendi kendine kapanacak dedi doktor bekledim bu süreçte kırmızı bi et parçasıyla o açılan yer kendini onarmaya başladı ama bu seferde orda kaldı o et parçası. Ne iyileşiyor ne geri gidiyor anlamadım fazlalık bi et parçası kaldı orda ters harekette veya sert dokununca minik minik kanama yapıyor. Doktora gittim devlete onun alınması gerekecek muhtemelen dedi ama 1 ay sonrasına ultrason sırası verdi. Özele yarına sıra aldım ama korkuyorum acaba lazerle falan mı yakıyorlar yoksa dikiş mi gerektirecek yine diye 😔 başına böyle bisey gelen var mı?