2,5 yaşında oğlum konuşup kendini ifade edebiliyor. Dün bezi çıkardım. Sık sık götürdüm tuvalete çişini haptı klozete götürdüm bu arada. Ama söylemedi. Bir kaç kezde sızıntı şeklinde kaçırdı. Kakasını altında bez varmış gibi sanki yaptı gemen götürdüm tuvalete ama yapmıştı biraz devamı gelmedi. Gece sabaha kadar tuvalete girmedik sabah kuru uyandı. Sabah hemen götürdüm cişi var biliyorum yapmadı kaldır beni diye söylendi. Biraz oyalamaya çalıştım olmadı kaldırdım altına yaptı sonra hemen. Bugün götürüyorum yok diyor altına yapıyor. Ne yapayım lütfen yol gösterin ✨