valla bütün yorumları okudum, benim ki hiç almıyor hoplayıp zıplatmayı uyurken vermeyi geçtim, memeyi açınca direkt ağlıyor yada ağzına alıp bırakıyor, neler denedim, facedr
eki emzirme sayfasına yazdım ilgilendi sağolsun biberon emzik bırak dedi evet ama zaten kolik gazlı ve yoğun bakımdan düşük kilolu çıkmış bi geçmişi vardı, almıyor sonuç olarak memeyi, neşeli anlarında teklif ediyorum yine de, inşallah herkes bu sorunu aşar ama cidden yapabilen eds, kaşık, fincan, enjektör ile versin alıyorsa çünkü bebeğin direkt memeden alması gibi kolaylık yok 🌺