zeyno0904
Sebzelerin çoğunu tattırdım ve bebeğim 6 aylık dediğiniz için ek gıdaya 4,5 5 aylıkken başladığınızı düşündüm normal olarak🥲
Yememesi çok normal , aynı şekilde devam ediceksiniz hepsinin tek tek tadını alsın sonra da doktorunuzun onayıyla 3 öğüne geçersiniz zaten