8.5 aylık kızım dün gece birden ağlamaya başladı kustu 2 kere ve afedersiniz löp balgam çıktı baya sabah 5 te anca uyudu az önce kalktık bişey yoktu kucağıma aldım bi öksürdü köh köh sonra balgam geldi ağzına öğürdü yine ağlamaya başladı ilk defa böyle oluyo ne yapmam lazım dra yarın götürebilirim ancak