Oğlumun Demir’i sınırın biraz altında çıktı. 3,5 yaşındayız. Bir de d vitamini düşük çıktı doktor vitamin yazdı kullanıuoruz. Ama Demir için takviye gerek yok besinlerden alsın dedi. Oğlum da çok iştahlı değildir. Bu yüzden Demir takviyesi de kullanmak istiyorum ne önerirsiniz sizler çocuklarımıza Demir takviyesi kullanıyor musunuz. Ağzında üç defa üst üste aft ağız yarası çıktı vitamin eksikliğinden şüphelendik bu yüzden tahlil yaptırdık. Önlem amaçlı takviye önerir misiniz demir için.