bianneo atosum bu konuda burda çok tartışma açıldı genel kanı zararlı olduğu yönünde ve bebek çok küçük daha hiç mi uyumuyor sürekli uyanıyor mu
etuerk atosum 4. Ay atağı muhtemelen herkes yaşıyor uyku damlası bitkisel değildir ekşi sözlükte en basit bay bay yorumlarını okuyun
atosum bianneo hıc uyumuyor 10dk gozunu kapatıyor o kadar artık gelısımını de etklyck diye korkuyorum
bianneo atosum başka sorunu mu var acaba doktora danışın ama damlayı önermiyorlar bir de 4. Ayda atak var bizimki de 3 buçuk aylıkken başlamıştı. Kızım 8 aya yanaştı hala saat başı kalkar uykusu sorunlu bebek
bianneo atosum 4. Ay civarı oluyor kimi erken de olabiliyor genelde herkes yaşıyor uyku gerilemesi 1 ay da sürebiliyor 1 hafta da rutinlerinizi bozmamanız önemli
etuerk atosum bebekten bebeğe değişir benim oğlum 2 hafta yaşadı bazı bebekler 1 ay bazılarında uyku sorunu olarak kalır siz rutin yapmaya çalışın aynı saatlerde uykuya geçiş uykuya döndürme bunlar önemli