Yavuzalii Kızlar çiftlisini kullanıyorum ama damla damla akıyor ve 3. Seviyenin üstüne çıkamıyorum ayrı ayrı sağıyorum bide aynı anda olunca dayanamıyorum 60 cc dolmasıda 30 dk yı buluyor😞 sizin nasıll
Gonul_celen Yavuzalii bnde kullanıyorum 3.kademe cok ideal bn cok memnunum bnde 3 te tek tek sağıp kullanıyorum 2li de performanstan dolayı degil ikisini tutmak zor oluyor diye tekli kullanıyırum hep
Aesma Bende 3 aydır doğum yaptığımdan beri kullanıyorum bebeğim emmediği için..genelde 3. Kademe de çift olarak 10 dk sağıyorum
Yavuzalii Duruzehra hepsi mi doluyor kabın😳 maşallah canım. Benim nokta nokta damlıyor 3.kademede sağıyorum ama 😞😞
Yavuzalii Egem evet benimde akşama anca 150 doluyor.. bir kere sağmamda 1 saat oluyosa anca 60 cc doluyor. Benim mi sütüm az geliyor acaba diye düşündüm bian