Nazli7 valla ideal yaş diye bişey yok öncelikle. Benimkilerin arası 2 yaş. Şuan büyük 3.5 yaşında. Zor olan 3 yaş süreci inanın evde bebek olmasa da 3 yaş çok zorlu geçiyor. Asla laftan anlamama, tatlı dille kızmayla birşey anlatamama durumları tavan yapıyor. Dün eşime dedim 2. Şimdi doğsaymış daha zorlanırmışız diye. Bebeğe özenip bez takma, puset, bebek yatağında yatma emzik vs özenme süreçlerinin hepsini yaşadık. Birkaç aya geçiyor. Tavsiyem hızlı sallama zarar verme gibi durumlarda kızmadan dikkatini başka yere çekin. Yapma demek işe yaramıyor. Yada gerçeği söyleyin. Hızlı sallarsan güvenli olmaz. Bu sefer bebeği hep kucağımda tutmak zorunda kalırım. O zaman seninle güzel oynayamayız. Bir de siz bi takımmışsınız da büyük çocuğunuz yardımcınızmış gibi. Bezini getirir misin ıslak mendil verir misin? Ah bu yaramaz bebek çok pis üff çok kötü koktu. Yine kaka mı yaptın sen (gülerek). Ne zaman büyüyceksin de abin/ablan gibi tuvalete yapacaksın bakayım. Gibi gibi.