sdsd bebeğim 4.aya gırdı 1-2aydır yıldım artık kakanın belden tasmasından.doğduğundanberi premıum care kullanıyorum .yapısı dokusu cok guzel fakat kaka sızdırması olayına çözüm bulamadım.bir beden büyük 4no ya gecıcem.fakat külot bez al dıyen var.ne yapacagımı şaşırmıs durumdayım.cırtlı bez mı külot bez mı daha iyi olur.kakası gürültülü birden yapıyor belınden cıkıyor anında degıssemde
Ikrazumra19 sdsd 19 aylik hala kullaniyorum hic sizdirma yasamadim acaba sirtina dogru biraz yukari cekipmi baglsaniz bezi
Hafsakusunannesi sdsd bende premium care kullanıyorum çok nadir oldu sırtına sızdırması oda çok fazla kaka yaptığında geç açınca geçiyo sırtına. Biraz bağlamakla da alakalı bide biraz büyük beden almak daha iyi oluyo
Mevara sdsd canım ben prima külot bez kullanıyorum kolay kolay sızmıyor sadece zor oluyor giydirmesi ondan şikayetçiyim haricinde gayet iyi
Selvaelyennn sdsd ay bendende o kadar. Bebeğim 2 aylık ve 4.5 kilodan fazla. 2 numara kullanıyorum. Dün 3 kere kaka yaptı üçündede beline sırtına kdar çıktı kaka. Bezden mi diyordum ama sürekli böyle oluyor. Gürültülü bi anda yapıyor. Anında alsam da çıkıyor gene belinden. Ne çözümü buldunuz acaba banada yazar mısınız
NilMeryem Benim kızımda 8aylik doğduğundan beri premium çare kullanıyorum son zamanlamadarda bende bu kaka sizdirmasini yaşıyorum nedense
sdsd o kadar dikkatlı bağlıyorum ki, tekrar tekrar cırtlıyorum bel boslugu olusmasın dıye, belınden yukarıya kdar cekıyorum önden göbek delıgının üzerinde, ve kucagımdayken kaka yapıyor bekletmeden temızlıyorum yıne aynı🤦🏻♀️ külot bez kullanan var mı merak edıyorum
2019drnsu sdsd külot bez kullanıyorum dört numara ama bacak kısımlarından taşma oluyor hiç bekletmeden değiştirdiğim halde. Bu arada külot bez alırsam slepi alıyorum prima normal pampers alıyorum cırtlı onda hiç şikayetim olmadı premium care ilk iki ay kullandım. ama külot bez bacak arasından çok çıkıyor kaka
Aslanegeannesi sdsd 6 aydir biz de premium care kullaniyoduk. yaklasik 1 aydir premium care kilot beze gectik ve cok rahat. Sıkı bagladim gevsek bagladim derdi yok, lastikleri belini gayet guzel kavriyo ve gobek deliginin uzerine kadar cekebiliyosun kesinlikle ne cis ne kaka sızdirmiyo. Ben cok memnunum canm tavsiye ediyorum. Giydirmesi basta zor geliyor ama hemen alisiyosun
2019drnsu Mevara iki elimi bacak yerlerinden içe geçirip ayaklarını tutup çekiyorum yukarı 😄çok basit oluor o şekilde denediniZ mi
canparcam123 2019drnsu sleepy kilot bez almış eşim fakat daha önce hiç kullanmadım ama iki paket almış bebeğim 2 ay 6 günlük🤔
busrasema94 Maalesef bizde aynı sorunu yaşıyoruz bende acaba büyük olunca sızdarmazmıki diye 4 numara aldım yine aynı sonuç. Yani yaptığı kakada o kadar az ki nasıl sırtına çıkıyor anlamıyorum. Sanırım sleepy e geçicem😕🤔
sdsd busrasema94 aa gercekten mi 🤦🏻♀️ doktor bugün bagırsak düzenleyıcı verdi debridat belki faydası olur
sdsd Selvaelyennn dün külot bez aldım 2 kere. kaka yaptı aynı gürültülü kucagımdaydı gayet yatırdım temızledım ve ıcıne fazlasıyla cekmıstı, eger cırt bez olsaydı yıne cıkardı emınım, sımdılık memnun kaldım deneyımledıkten sonra tekrar yazarım ,prima premium care külot bez 4 no aldım ,
sdsd doktoruma sordum, cocuk gastroenterlojısıne götürüp, inek sütü alerjısı olup olmadıgını öğren dedi cocuk doktorumuz, huzursuzluk var mı dedi, sağlık ocagıda debridat kullan bağırsak düzenleyıcı dedı
sdsd canparcam123 10 kg dan önce bez değişimi pişik yapıyor dediler, prima kullanıuordum ben aktif bebeğe gectım onda bile pişik oldu, biraz büyüsün bende sleepy külot beze gecmek ıstıyorum
2019drnsu canparcam123 bizde eşim iki aylıkken yanlışlıkla almıştı külot bezi ilk öyle kullanmaya başladım rahat bence. Sadece kaka çok yaparsa değiştirmeye kalmadan bacaklardan taşıyor bacak kısmı bol olduğu için onun dışında memnunum arada alıyorum arada pirima karışık gidiyoruz
canparcam123 sdsd bende daha önceki çocuğum da üç yıl sleepy kullandım memnun kaldım şimdi yine ilk günden beri sleepy kullanıyorum memnunum ben külot bezini ilk kez kullanacam ama bakalım umarım güzel çıkar
bozdemir35 Ben de doğduğundan beri premium care kullanıyordum 5 aylıktan itibaren hem çişini hem kakasını sızdırıyordu şu an 6 aylık oldu aktif bebeğe geçtim bi sıkıntı yaşamadım