aysegul_cly Kızlar benim bebeğim.cuma günü 5 aylık olucak dahabaslamadim cuma günü başlamayı düşünüyorum aslında ama emin dee değilim sizler ne zmn başladınız ve şunu da soruyum ben daha oturtmadim siz oturtunuz mu bu aylarda
Bsmdg aysegul_cly doktor muayene ettikten sonra 5. Ayda başlayalım demişti. Kafasını dik tutabilmesine,destekli oturmasına falan bakmıştı
metemom_ aysegul_cly canım oturabiliyorsa ve isteği varsa yani siz yemek yerken uzanıyorsa falan üç gün kuralı ile hafif hafif başla
aysegul_cly AslanKadini_ bende öyle düşünüyordum aslında bu aralar meme reddi yapmaya başladı beni çok zorluyor bu yüzden yavaştan başlamak istiyorum aslında
aysegul_cly uykusuzanne__ doktorda bana 5 buçuk sylikk olduğunda tadimlara başlayabilirsin dedi ama mene reddi yapıyor beni çok zorluyor
esesgls uykusuzanne__ neyle nasıl başladınız bende 4 aylıkken başlamayı planlıyom kızım süt içiyor nyspıosam
aysegul_cly Bsmdg benimki yeni yeni kafayı tutmaya başladı ama ben daha hiç oturtmadim sağlık ocağında ebe 5. Ayın sonundw oturtmaya başla dedi
aysegul_cly metemom_ aslında oturmak istiyor ama ben hiç oturtmadim daha d vitaminini fln kaşıkla veriyorum hemen acivermiyodu ağzını bu aralar meme reddi yapıyor kaşıkla verirken kafayı çeviri çeviri veriyor
Bsmdg aysegul_cly 4,5 aylıkken rutin kontrole gittiğimizde çocuk doktoru artık kucakta istediği kadar oturabilir. Destekli olarak günde 3 kez 20 dk oturabilir. Ya da günde 6 kez 10 dk oturabilir demişti. Doktorunuz varsa sorabilirsiniz
aysegul_cly Bsmdg doktorum aslında 5 buçuk ayda tadimlara başla dedi sağlık ocağında da ebe 5. Ayın sonunda oturt dedi benimki meme reddi yapmaya başladı bu yüzden ek gıdaya başlayıp baslamamada çok kararsızım
metemom_ aysegul_cly bence artık destekli oturtmaya başla kaşık şeklini de bazen bebekler kabul etmiyor unutma benim bebeğim derin kaşıkları seviyor mesela
nazlimom_ aysegul_cly anne sütü alıyorsa 6. Ayda almıyorsa 5. Ayda başlanıyor demişti doktorum ben 6. Ayda baslamıstım
aysegul_cly nazlimom_ sadece anne sütü alıyor 6 7 aylığa kadar da sütüm yetmez diye de korkuyorum aslında biberon da almıyor benimki
maysamoms33 aysegul_cly tam 5 aylıkken doktor kontrolü sonrası biz mama kullanıyoruz zaten tadıma başladık şu an 6 ay 4 günlüğüz geçtik tamamen
aysegul_cly maysamoms33 benimki mama icmiyo sadece anne sütü alıyor ilk başlarda mama verdim şuan vermiyorum
aysegul_cly siladgnchdr bana da doktorum oyle söyledi aslında da meme reddi yapmaya başladı o yüzden 5 aylikta baslasammi diye düşünmeye başladım