Tosbigin_Annesiii Merhaba herkese, bebeğim 3 aylık aptamil prosyneo kullanıyoruz kabuzlıl yapmaz dedikleri için aldık ama şu an kabız gibi ıkınıp duruyor yaşayanlar var mı bu mamada, mamadan mı acaba değişmeli miyim
sadecesenmelek Tosbigin_Annesiii bana da bu mamayı önerdi doktor şuan 3-4 gündür sma comfort kullanıyorum iyi gbi kakasını rahatça yapıyor ama yınede kutu bitmeden belli olmaz yaramazsa aptamil alayım diyordum. Gün içinde bi defa mamasına bir çay kaşığı hakiki zeytinyağ katıyorum ben bagırsaklarını yumuşatıyor 27 günlük bebeğim
babyisleeping Tosbigin_Annesiii bizde tam tersi ishal gibi kaka ve çok kusma yaptı mamayı olduğu gibi attım bir tek aptamil pronutro yarıyor benim bebeğime hipp de ishal yaptı
Tosbigin_Annesiii sadecesenmelek evet mantıklı bende gaz damlası koyuyorum hep de zeytinyağı da koydum mamasına, hm demek sizinde doktorunuz önerdi aptamili yani 20 gündür kullanıyoruz biz 5 6 kutu bitirmişizdir ilk defa oldu mamadan mı diye sorguladım bende
Tosbigin_Annesiii sadecesenmelek ben sma optipro kullanmıştım çok kötü oldu bebeğime hiç gelmedi kutuya bitiirmeden bıraktım düzeldi
sadecesenmelek Tosbigin_Annesiii optipro olan kabız yapıyormuş galiba gaz sancısı için comfort öneriyorlar
ikioglus 1 yaşında oğlum 3 aylıkken başladık prosyneo ya hiç kabızlık yaşamadı, sadece yeşil kaka yapardı o da ek gıdadan sonra düzeldi
Tosbigin_Annesiii ikioglus evet o bende de oldu yeşil kaka olunca çok korktum hatta hastaneye gidip tahlil yaptırdım sorun çıkmadı ondanmış demek ki
Tosbigin_Annesiii bnbb yok kusma hiç yaşamadım ya şöyle hipp de kullandık hiç sorun yaşamadık ama hip de biberon aşırı kirli kalıyordu ya kalıntı doluyordu yağlı yağlı aptamilde öyle olmadı
sadecesenmelek Tosbigin_Annesiii yeşil kaka yapması üşüdüğü anlamına gelmezmiş eğer sen yeşil yapraklı sebze yediysen kakası yeşil oluyor çocuğun mesela ben ıspanak yemiştim ertesi gün yeşillik vardı kakasında
bnbb Tosbigin_Annesiii hipp de kötü kokuyo baya ya evet ben de aptamil verdiğimde çok balık yağı tadı geldi istemedi kızım sma iyi daha az kokusu oluyo şimdi arada hipp arada sma yapıyoruz
Tosbigin_Annesiii sadecesenmelek evet öyleymiş aşırı şekilde korkutmuştu kızımın kakasını optiprodan hiç memnun kalmamıştım
Tosbigin_Annesiii sadecesenmelek ben o kadar emziremiyorum maalesef o yüzden mamadan olduğunu düşünüyorum