Kızlar oğlum 3 aylık bir taraf 6mm diğer taraf 3.7 milim olmak üzere böbrek büyümesi var. Dr 3 4 ay sonra bakalım tekrar takip edicez dedi. Önemli birşey yok gibisinden konuştu ama anne yüreği yine de çok üzülüyorum. Başına gelen var mıdır nelere dikkat etmek gerekir yavrum bir de alerjik. Kusuyor 2 gündür biraz rahatsız kilo kaybetti annelik çok garip kendime olsa takmiycam şeyler yavruma olunca paramparça hissediyorum