Benim kızımda doğduktan kısa bir süre sonra başladı. Nemli kalınca, ıslak mendil ile silmekten, pişik kreminden dediler vs vs vs.. herkes herseyi kullaniyor, kaldi ki sıradan ıslak mendil hic kullanmadim bile, şuan bezden de çıktı 1 yil oldu bezden çıkalı, çocuk cerrahisinde 3 kez actirdim vermis olduklari estriol isminde ki kremi de kullandim yine kapandi yine kapandi. Ve çözümsüz şuan ne yapacağımı da bilmiyorum. Çocukta travma kaldı asla dokundurtmuyor.