Kızlar merhaba, bişey sormak istiyorum ben temmuzda doğum yaptım 54 gün kanamam sürünce doktor parça kaldığını operasyon olmam gerektiğini söyledi operasyon oldum ardından sonraki ay adet oldum ve üç aydır düzenli oluyordum adet bu arada bebeğim emiyor beni bu ay bugünle birlikte dokuz gün gecikti adetim 6 gün üstüne idrar testi yaptım negatif çıktı ama çok korkuyorum cesaret edip kan veremiyorum 😭 geçen ayda çok az kanamam olmuştu sizce emzirmeden dolayı mıdır böyle bişey yaşayan var mı?