Kızlar bu akşam annemler de iftar yaptık 6 yaşında ki yeğenim aniden midem bulanıyor dedi birde kusamadı sonra bilincini kaybetti.kollarımızdan düşüverdi rengi bembeyaz oldu ablam arabada kucağına almış çenesi kilitlenmesi dili geri kaçmasın diye elini ağzına koymuş parmaklarını hep ısırmış kanatmış 😭 bir anda altına da işemiş kendinde değilmiş. Röntgen vs çekilmiş herşey normal çıkmış midesini üşütmüş ve nöbet geçirmiş şuan da hala hastanede kusmuşta başka büyük bir hastaneye sevk etmişler belki bu durumu yaşayan olmuştur diye buraya yazmak istedim Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın eniştem ulucak pislik ablamın üzerine yürümüş hastanede neden bakmadın senin yüzünden oldu gibi eşine destek olucağı yerde onu suçluyor içim çok dolu 😕