basak1336 bende de benzer bi durum var doktora gittiğimde göbek fıtığı dedi. Göbek deligimin iç kısmında bi şişlik oluşuyor ve sancı yapıyor , uzanip onun tekrar içine girmesini bekliyorum o şekilde geçiyor sizinki tam olarak nasıl bilmiyorum ama benimki bu şekilde