Merhbalar arkadaşlar 31 aylık bir oğlum var ve konuşması biraz gecikti sanki neredeyse 4 ay sonra 3 yasında olucak 3 4 kelimeli cümle kuramıyor telefon VS etki diyoruz ama yok biraz da tembelliğe vuruyor büyük 6 yaşında bişi var onda böyle bişi yaşamadım ve her kafadan farklı sesler çıkıyor sıkıldım bunaldım bende ama beklemedeyim dil terapistine gittik seansa baslayalım dedi zamanla duruma göre gelişimine göre sonuçlara bakarız dedi fakat 3.bebişe hamile idim ve doğumum yakındı getir götür sıkıntı oldu gidemedik kreş henüz önermedi VS yaşayan vsr mı bu durumu ne yaptınız?