Merhaba arkadaşlar 23 günlük oğlum var ilk doğduğunda emzirmede çok zorlandık emmedi sütüm de fazlaydı fakat memeyi almayınca maalesef mama verdik tabi bu sürede sütüm azaldı sağmadım çok pişmanım şuan göğüsümü tutuyor emiyor ama süt olmadığı için ağlıyor geri istiyor şimdi mamayı bırakıp emzirmek istiyorum beslenmem çok zayıf iştahım hiç yok sütümü nasıl arttırabilirim nasıl bir yol izlemeliyim