Birdunyabircennetannesi Neyin nesi bilmiyorum Adetim 8 gün gecikti 13 gündür lekelenmem var Gebelik yok zaten Oruç tutamıyorum günlerdir İlk defa böyle şaştı Diyaneti aradığımda adetin başlangıç tarihinden 10 gün sayacaksın sonra özür sayılacak diyor yani 2 gün daha tutma diyor Ama 13-14 gündür saçma sapan lekelenme var Yani normalde şuan özür sayılması gerekmiyor mu? Bugün bir hocaya sordum yarın tut 10 günü geçmiş dedi Kafam karıştı gerçekten tutsam mı tutabilir miyim bilmiyorum Sizce?
Minikprenseees Birdunyabircennetannesi siz 8 gün gecikti deyince 2 gün daha tutmayın denilmiş büyük ihtimalle.Ama 13 gündür lekelenmeniz var özürlü sayılır tutabilirsiniz her namaz için ayrı abdest almanız gerekiyor
Birdunyabircennetannesi Minikprenseees Namaz kılmasam da almam mı gerekiyor peki Yani 13 gün belki 14 gün oldu🤦
queen_bee 10günü geçtikten sonra tutmanız gerekiyor, özür oluyor çünkü, eğer namaz kılıyorsanız her vakite ayrı abdest almalısınız diye biliyorum ben
Senaikra2121_ Benimde öyle ya leke var ama tam anlamıyla gelmiyor belki on tane test yaptım kan verdim hamile değilim neden olamıyoruz acaba çok düşünüyorum
Birdunyabircennetannesi Senaikra2121_ Bende anlamadım 4 tane test yaptım yani bir şey olsa çıkardı Ama sökülemiyorum bu ay zaten lekelerle adetim bitti ilk defa böyle oldu sürekli leke var ramazan başladı başlayalı leke var 4 5 gün anca tuttum onda da gündüz gelmedi akşam geldi de öyle tuttum
Senaikra2121_ Bende iki gündür oldum olacam diye tutamıyorum ama olamıyorum benimde hiç adetim gecikmez ilk defa böyle birsey başıma geliyor resmen uykularım gitti ya düşünmekten
569767 Senaikra2121_ dr a gitrinizmi ya bende böyle oldum bu ay test de yaptım nehatıg kafayı yıyorum acaba mevsimselmi
Senaikra2121_ Ben inanki en pahalı testten en ucuz teste kadar hergun yapıyorum neredeyse yok yani gelmiyor ya mevsimsel ya stres ten
Birdunyabircennetannesi Senaikra2121_ Bende normal aldım erken aldım yani olsa çıkardı bugünle 9 gün gecikme Ve lekeler sürekli var kırmızı kahverengi pembe yani sürekli renkte değiştiriyorlar 😅
Senaikra2121_ Birdunyabircennetannesi aynı benimde önce kahve geldi sonra açık pembe peçeteyle sildiğimde kırmızı oluyor bazen anlamadim
Birdunyabircennetannesi Senaikra2121_ Ben şimdi abdest alacağım sahur yaptım yani tutacağım özür sayılması lazım bu kadar zamanla
Birdunyabircennetannesi atly Bende tutacağım abdest alacağım şimdi Yoksa bu lekelerin biteceği yok Zaten 10 günü geçti yani ramazanda doğru düzgün oruç tutamadım