Merhaba bebeğim 26aylık artık bezi bırakmak istiyorum bebeğim kakasını yapınca çok rahatsız oluyor yapmadan önce saklanıyor öyle yapıyor bitince gelip kaka bitti diyor çişi biraz fazla olunca bezde çekiştiriyor lazımlık aldık birkaç kere öylesine oturdu tesadüfen yaptı şöyle bir durum var beslenmesi pek güzel değil gece uyurken ve gece yarısı olmak üzere iki defa süt içiyor çok çiş yapıyor gece yarısı çişini almazsam taşıyor bende bezi bırakınca tamamen bırakmak istiyorum yani gündüz yapsın gece bez takayım istemiyorum tecrübeleriniz neler ne tavsiye edersiniz nasıl alıştırabilirim