Merhaba
Kızım 1,5 yaşında bezi bıraktı. Gayet sorunsuz lazımlıga yapıyordu. Birkaç haftadır yapmak istemiyor . Günde sadece 2 kere zorla oturtuyoruz. Normal tuvalete de oturmak istemiyor. Kriz yaşıyoruz evde. İdrar tahlili bakıldı enfeksiyon vs yok. 2,5 yaşında nerdeyse. Siz böyle bir şey yaşadınız mı