Cansuediz Bugün bebeğimi hastaneye götürdüm göğüs rontgenınde kalp buyumesı görüldü. Pazartesı kalbe goturucez. 8 aylık. Başına gelen var mı süreç nasıl ıelrledı bilenler lütfen yazar mısınız..
senott Benim de 1 aylık bebeğime dün röntgen sonrası kalp büyük gözüküyor kardiyolog görsün dediler 😢 inşallah ciddi bir şey değildir
asmingul487_ Benim oglumda bronşit oldu 1 yasinda kalp büyümesi var denildi sonra onemli birsey yok dediler ama oglum boyle geceleri ağlayarak kalkiyor anlamadm acaba rahatsz eder mi bu durum