Bkt10 ozge_yasin_budak diş jeli yerine tetagil granür tavsiye edebilirim ben oğluma kullanıyorum diş jelinden daha iyi geldi hem sağlıksız buluyorum diş jellerini naçizane fikrim
durupelin ozge_yasin_budak tetagil diş granürü hem.bitkisel diş jelinden daha iyi 2 saatte bir kullanabilirsiniz çok sancısı olduğun da
Doruk12 ozge_yasin_budak diş jeli önermiyolar aslında, parmağınızla masaj yapabilirsiniz damaklarına iyi geliyor 👍
Glcnn94 Bkt10 kaç Aydan itibaren kullanabiliriz bilginiz var mı acaba benim bebeklerim de ikinci dişleri geliyor çok huzursuz denitox önerdi Dr. Faydası var mı yok mu bilemedim gitti ..
Bkt10 Glcnn94 5.ayda kullanmaya başladım sabah öğlen akşam verdim özellikle gece uykusuna yatmadan diş etlerini yatıştırsın diye
Bkt10 ozge_yasin_budak diş çıkarma döneminde bebekler için kullanılıyor diş granülü diş etlerindeki acıyı hafifletiyor diş jeli kullanmıyorum
Ada1311 Mühendisinoglu sayfasında okumuştum bende colgel galiba mor bir tüp şeklindeydi ama hiç onerilmemistu